Uslovi korišćenja & Politika privatnosti

Poslednji put promenjeno: Mart 2024


Član 1

Digitalna Firma (u daljem tekstu "Servis"), je servis koji se nalazi na Internet adresama https://digitalnafirma.rs i https://app.digitalnafirma.rs i https://digitalnafirma.com i https://digitalnishop.rs i https://saloon.rs i https://promocija.rs (u daljem tekstu: Servis) koji je deo usluga agencije za računarske usluge "HYPERDATA", matičnini broj: 63902934, PIB:109071912 (u daljem tekstu: Kompanija).


Član 2

Servis je namenjen za digitalizaciju vaseg poslovanja, kreiranje faktura i interakcija nad njima, kroz korisnički interfejs.


Član 3

Email adresa kojom se pretplatnik registruje na service koristitiće se za zvaničnu korespodenciju između korisnika i Kompanije.

Kvalifikovanost

Član 4

Nalog na Servisu, u ime privrednog subjekta (u daljem tekstu "Korisnik"), može registrovati i koristiti fizičko lice, vlasnik firme ili lice ovlašćeno od strane firme.


Član 5

Fizičko lice koje registruje, koristi i pristupa Servisu mora imati 18 ili više godina.


Član 6

Pristupanje servius putem automatizovanih sistema (robota) nije dozvoljen.


Član 7

Korisnik je odgovoran da dostavi ispravne poslovne podatke na naziv firme, matični broj, pib broj, adresu sedišta, kontakt i bilo koje druge informacije koje su potrebne za registraciju i nesmetano korišćenje Servisa.


Član 8

Korisnik je odgovoran da u slučaju promene svojih poslovnih podataka ažurira svoje podatke koji su ranije uneti u Servis.

Integritet Servisa

Član 9

Registracijom na Servis, pristupanjem i korišćenjem servisa, korisnik potvrđuje da je pročitao, da prihvata i da je saglasan sa uslovima korišćenja u celini, i dužan je da ga se pridržava.

Član 10

Za tačnost i ispravnost unetih podataka, odgovara isključivo Korisnik koji je podatak uneo. Tačnost unosa podrazumeva da dolaze iz nekog kompetentnog izvora i/ili ličnog iskustva Korisnika. Ispravnost podrazumeva gramatičku i pravopisnu ispravnost.


Član 11

U cilju sprečavanja nastanka štete, a imajući u vidu da Servis ne pruža uslugu pouzdanog elektronskog čuvanja, Kompanija upoznaje Pretplatnika da se uneti podaci/dokumenti backup-uju jednom dnevno ali da savetuje Korisnik da pre unosa dokumenata/podataka u Servis obezbedi svoj backup svih podataka kao i da ga ažurno čuva, a najmanje poslednjih 10 dana od dana unosa u Servis, zbog mogućnih problema sa automatskim dnevnim backup-om.


Član 12

Kompanija ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koji gubitak podataka bez obzira kako je nastao i nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja eventualno nastane usled korišćenja Servisa, bez obzira na koji način je nastala.


Član 13

Servis u svom obračunu unetih/zadatih numeričkih vrednosti, vrši zaokruživanje rezultata uvek na dve decimale.


Član 14

Kompanija preporučuje da se prilikom korišćenja web aplikacije koristi Google Chrome. S druge strane, ne preporučuje se korišćenje Internet Explorer-a za korišćenje same web aplikacije.

Odricanje garancije

Član 15

Korisnik koristi Servis isključivo svojom voljom na sopstvenu odgovornost.


Član 16

Kompanija nije odgovorna za eventualnu privremenu nedostupnost Servisa, niti za delimično ili potpuno nefunkcionisanje ili pogrešno funkcionisanje istog.


Član 17

Kompanija nije odgovorna za tehničke probleme koji mogu dovesti do kašnjenja i/ili pogrešne obrade elektronskih podataka, uključujući i sistemski sat.


Član 18

Servis može biti privremeno nedostupan ili dostupan u ograničenom obimu, kao rezultat redovnog ili vanrednog održavanja sistema ili u slučaju unapređenja sistema.


Član 19

Kompanija u potpunosti odbacuje obavezu pružanja bilo kakve garancije, bila to izražena, implicirana, propisana ili drugačije navedena.


Član 20

Kompanija ne garantuje da je Servis u potpunosti precizan, kompletan, pouzdan i da radi bez greške.

Prikupljanje , skladištenje i obrada podataka

Član 21

Podaci koji se dostavljaju prilikom registracije i upotrebe servisa moraju biti potpuni i tačni, a naročito moraju sadržati sledeće:

Klijenti - Pravna lica: puno poslovno ime, e-mail adresu, adresu sedišta, grad, zemlju, poštanski broj, telefon, telefon predstavnika kompanije, PIB i matični broj. Klijenti - Fizička lica: Ime, prezime, e-mail adresu, adresu sedišta, grad, zemlju, poštanski broj, telefon Navedeni podaci se prikupljaju isključivo u svrhu omogućavanja funkcioniranja Servisa i ne obrađuju se na bilo koji drugi način. Davanjem ovih podataka, lica daju saglasnost da se o njima navedeni podaci prikupe za tu navedenu svrhu.

Član 22

Kompanija ne prodaje, ne iznajmljuje, niti deli privatne podatke Korisnika sa trećim licima bez prethodne saglasnosti sa Korisnicima.


Član 23

Kompanija obezbeđuje privatnost i poverljivost svih podataka Korisnika.


Član 24

Kompanija razume bitnost svih prikupljenih podataka i ozbiljno shvata i brine o svim prikupljenim podacima.


Član 25

Kompanija štiti podatke putem fizičkih, tehničkih i administrativnih postupaka, upotrebom SSL enkripcije.


Član 26

Kompanija čuva vitalne i bine prikupljene podatke kriptovane u bazi podataka, kako bi se onemogucila zloupotreba od strane trećih lica.

Izmena stava o Privatnosti i Uslovima Koričćenja

Član 27

Kompanija zadržava pravo da izmeni svoj stav o Privatnosti i Uslovima Koričćenja, u bilo kom trenutku, sa ili bez prethodnog obaveštenja Korisnika.


Član 28

Sve izmene koje Kompanije kreira, ukoliko nije drugačije navedeno, stupaju na snagu istog trenutka kada su izmene kreirane.


Član 29

Korisnik se obavezuje da povremeno poseti ovu stranicu, kako bi se blagovremeno upoznao sa mogućim izmenama koje je Kompanija sprovela. Korišcenjem Servisa, nakon izmena koje od strane Kompanije, Korisnik automatski potrvrđuje da je saglasan sa izmenama o Privatnosti i Uslovima Korišćenja u celini.

Uslovi plaćanja

Član 30

Svi kreirani nalozi na Servisu uključuju jednokratni probni period od 1 mesec.


Član 31

Nakon isteka probnog perioda, plaćanje usluga korišćenja (u daljem tekstu “Pretplata”), se vrši na mesečnom nivou #(moguća godišnja pretplata)


Član 32

Cena pretplate ne uključuje poreze, carine, takse, provizije, i drugo, koje Korisnik može biti u obavezi da plati nadležnoj instituciji ili organu, u skladu sa zakonom.


Član 33

Korisnik je dužan da uplaćuje tačne iznose cene pretplate u zavisnosti od aktiviranih modula koje Servis pruža.


Član 34

Sve transakcije koje Klijent izvrši ka Kompaniji su konačne. Uplaćene iznose po osnovu pretplate nije moguće refundirati. Refundacija nije moguća ni u slučaju ako je, sa aktivnim nalogom, Servis korišten samo tokom jednog dela perioda ili uopšte nije korišćen tokom perioda za koji je plaćena pretplata, pri promeni paketa pretplate (ukoliko je primenljivo), niti prilikom zatvaranja naloga sa neiskorištenom pretplatom ili pozitivnim saldom bez obzira da li je zatvaranje naloga izvršeno od strane Korisnika ili otkazom pružanja usluge od strane Kompanije.


Član 35

Vreme uplate se smatra trenutak kada se transakcija prikaže na bankovnom računu Kompanije.


Član 36

Naknade za otkazivanje usluga koje pruža servis ne postoje.


Kontakt

Ako imate bilo kakvu nedoumicu ili pitanje, kontaktirajte nas