Evidencija aktivnosti i zakazivanje termina
Pregled i manipulacija kroz kalendar
Bespotrebna komunikacija
Da li Vam komunikacija oko zakazivanja termina troši dosta vremena i da li Vas često opterećuje?
Mene kao korisnika je opterećivala. Zato uvek kada mogu, biram one koji imaju online zakazivanje. Pošto mnogi nemaju, napravili smo rešenje za sve koji hoće da reše ovaj problem sebi i svojim klijentima.
Rešenje u 3 koraka
Digitalna firma Vam pruža mogućnost, da jednostavno i u roku od 15 minuta, omogućite online zakazivanje Vašim klijentima prateći sledeća 3 koraka:
- Kreirajte nalog i logujte se na aplikaciju klikom ovde.
- Konfigurišite opcije za zakazivenje prateci uputstva u videu.
- Podelite link do forme za zakazivanje vašim klijentima klikom na dugme Podeli kao na primeru.
Digitalna firma, pored mogućnosti zakazivanja termina, ima i mnogo drugih funkcionalnosti koje preduzetnicima olakšavaju i ubrzavaju poslovanje a dostupne su nakon kreiranja naloga i logovanja na aplikaciju.
Nalog
Sve administrativne funkcionalnosti, uključujući konfiguraciju za termine i zakazivanje, dostupne su nakon kreiranja naloga i logovanja na aplikaciju.
Krajnji korisnici koji žele da zakažu svoj termin, ne treba da prave nalog niti da se prijavljuju na aplikaciju, već mogu da pristupe kao bilo kom websajtu i da zakažu željeni termin kod izabrane osobe.
Kreiranje naloga i logovanje na aplikaciju je dostupno ovde.
Uputsvo
Video u kom je objašnjena konfiguracija za zakazivanje termina možete pogledati na našem youtubu kanalu.
Prezentacija aplikacije
Ukoliko budete imate bilo kakvih poteškoća tokom konfiguracije, možete zakazati termin za besplatnu prezentaciju i pomoć oko konfiguracije aplikacije a samim tim i proveriti kako zapravo funkcioniše zakazivanje.
Cena
Besplatni period traje 1 mesec kako biste se uverili u mogućnosti aplikacije.
Početni paket koji podržava ovu funkcionalnost iznosi:
- 10 € mesečno
- 100 € godišnje
Pakete i cene možete pogledati ovde.
Prijava
Ako ste zainteresovani za korišćenje aplikacije, prijavite se.